Film - The Ghost And The Darkness (1996) - Umbra si intunericul

poster Film - The Ghost And The Darkness (1996) - Umbra si intunericul Umbra si intunericul


Film online: The Ghost And The Darkness (1996) - Umbra si intunericul
Poster film: The Ghost And The Darkness

Regia: Stephen Hopkins
Scenariul: William Goldman
Distributia: Michael Douglas (Charles Remington), Val Kilmer (Col. John Henry Patterson), John Kani (Samuel), Bernard Hill (Dr. David Hawthorne), Tom Wilkinson (Robert Beaumont), Brian McCardie (Angus Starling), Emily Mortimer (Helena Patterson), Om Puri (Abdullah), Henry Cele (Mahina)
Durata: 110 minute
An: 1996
- - - - - - - - - - - - - - - - -
(filme americane, filme subtitrate, inginer, linie de cale ferata in Tsavo Kenya, calatorie cu trenul in Africa, constructia unui pod de cale ferata, africani luptatori Maasai, Swahili, maimuta babuin pe post de momeala, focuri de arma, vanatoare de lei, "Field Museum" din Chicago Illinois)
- - - - - - - - - - - - - - - - -

vedeti aici - Umbra si intunericul
Filmul - Umbra si intunericul
- subtitrat in romana

Film: The Ghost And The Darkness, realizat după fapte reale în care doi lei au ucis peste 130 de persoane în nouă luni. Film bazat pe romanul "The Man-eaters of Tsavo" scris de John Henry Patterson in anul 1907.
  "Aceasta este cea mai faimoasă aventură africană adevărată. Faimoasă pentru că ce s-a întâmplat la Tsavo nu s-a mai întâmplat altădată.
Colonelul John Patterson a fost acolo când a început totul.. un irlandez rafinat, şi un strălucitor inginer. El a fost prietenul meu.
Numele meu este Samuel. Eu am fost acolo. Nu uitaţi asta.
Chiar şi cele mai imposibile părţi|ale povestirii s-au întâmplat.
. . .
Şi regele a vorbit şi i-a spus lui Daniel,
"Daniel servitor al lui Dumnezeu, poate Dumnezeul tău, pe care-l serveşti fără oprire, să te păzească de lei?"
Şi Daniel a răspuns regelui, "Rege, să trăieşti pentru totdeauna. Dumnezeul meu a trimis îngerii lui şi a închis gura leilor ca să nu mă rănească, pentru că în faţa lui eu nu am făcut nici un rău. La fel ca şi în faţa ta rege, nu am făcut nimic rău. Eu nu am făcut nici un rău."
  Oamenii i-au numit Fantoma şi Întunericul.
Erau doi, şi asta nu s-a mai întâmplat înainte pentru că mâncătorii de oameni sunt întotdeauna singuratici. Ei stăpânesc noaptea, dar atacă şi ziua, singuri sau împreună, fără frică sau motiv.
Unii nu cred că ar fi lei ci spirite ale vindecătorilor care s-au întors pentru a răspândi nebunie. Pentru alţii sunt diavoli, trimişi pentru a opri omul alb din stăpânirea lumea.
Eu cred asta: că ei erau Răul, şi ce loc mai bun pentru Rău decât Tsavo?
Pentru că asta înseamnă Tsavo: Locul Măcelului. "
-

Tags: , , , , ,

About magazinweb

filme subtitrate - filme romanesti - desene animate - diverse - internet.

0 comentarii

Leave a Reply

you may leave here a comment .
thank you !